tardor

tardor

dissabte, 29 de juliol de 2017

DIETA ALCALINA


Fins fa poc, no habia sentit parlar de la dieta alcalina, ni sabía el que vol dir això. avui us explicaré el que jo he après d'aquesta dieta.


Com podem veure aquest "poster" ens diu quins son els productes que alcalinitzen el nostra cos i els que no.
Això no vol dir que tots hem de ser vegeterians o vegans etc  Però si que ens aconsella una manera de millorar la nostra salut. 
Que causa l'acidesa al nostra cos? a part del menjar, també l'estrès, la deshidratació o una dieta pobre poden ser-ne culpables. Segons l'informe que he llegit, 7 de cada 10 persones estem permanenment deshidratats, el nostra mecanisme de la sed esta dèbil i confon sed amb gana. A mesura que envellim el nostra cos es torna més àcid ja que s'acumulen més residus, és aquí que hem d'introduir més fruita i verdures a la nostra dieta.
La carn vermella, de porc, pastas, hamburgueses, francfuts, aperitius precuinats congelats, galetes, arròs, el sucre de la majoria de cereals, drogues,  processats comercials etc. El sucre i els edulcorants (menys la Stevia) son pitjors.Tots causant àcidesa.
Així com un excés d'àcid pot arruinar una bateria de cotxe, igualment una sobrecarga d'àcid pot fer-ho en el cos humà.
Corca les parets de les arteries i augmenta la possibilitat de problemes al cervell. Erosiona els cartilegs i s'inflamen les articulacions. Causa danys a les cèl·lules de la pell, etc
S'aconsella a les persones amb càncer fer un canvi a una dieta totalment alcalina, doncs els tumors malignes s'alimenten de sucres i àcids, si els hi treiem aquests aliments, nomès podem fer que reduir-los.

http://www.logicaecologica.es/2013/03/20/que-causa-una-alta-acidez-en-el-organismo/

 http://www.logicaecologica.es/2016/02/28/la-dieta-alcalina-que-toda-persona-que-padece-de-cancer-deberia-conocer-inmediatamente/

dimarts, 11 de juliol de 2017

CAFÈ




CAFÈ

Aquesta beguda negra, amarga i de forta olor, que ens té enganxats a totes hores del día, serà la protagonista d'aquesta entrada. És bo? És dolent? Farem el posible per esbrinar-ho.

El cafè pot ajudar a prevenir algunes malalties i contribuir a mantenir en forma la memoria i augmentar el rendiment físic i mental. Les seves propietats són moltes.

10 BENEFICIS DEL CAFÈ:
1- Prevenir malalties degeneratives.
2- Retardar l'envelliment.
3- Controlar la diabetis.
4- Combatre l'asma
5- Prevenir la cirrosi hepàtica.
6- Reduir les cefalees.
7- Prevenir la gota
8- Afavorir la ment.
9- Prevenir el càncer de còlon i recte
10- Controlar la depressió

En l'actualitat, no es parla del cafè com una beguda que aporta molt nerviosisme i no deixa dormir. Els metges creuen que un consum moderat no es perjudicial, sino que aporta beneficis. Això sempre que la persona estigui sana. Tot i així, hi ha persones que no poden prendre cafè, ni tan sols descafeïnat, doncs després no dormirien.

Un consum ideal de cafè és de 2 a 5 tasses per dia, ja que la dosis diaria recomanada de cafeïna és de 550 miligrams. Hem de tenir en compte que cada tipus de cafè té diferent quantitat de cafeína:

CAFÈ EXPRESS------------200 a 250 mg se'n pot prendre de 2 a 2 1/2 tasses diaries.
CAFÈ INSTANTANI------- 40 mg se'n podria prendre de 10 a 12 tasses
CAFÈ DE FILTRE---------- 30 a 40 mg 12 tasses com a màxim.
CAFÈ DESCAFEINAT-----  1mg podriem dir que no té restriccions


També hem de saber, que el millor cafè és el de gra i després molgut. L'instantani és molt pràctic, però al tenir un procés industrialitzat perd qualitat.


Tenim també el cafè verd
Según los estudios científicos realizados, el ácido clorogénico del café verde tiene beneficios en la salud para las enfermedades del corazón, diabetes, pérdida de peso y otros. Por eso, los granos de café sin tostar han resultado ser una auténtica fuente de beneficios para el organismo.
Sembla que és molt bo en els règims per aprimar-se.


EFECTES NEGATIUS
Bé, no he trobat efectes negatius, sempre que el consum sigui moderat i no es converteixi en una adicció que ens porti a no saber passar sense cafè. També han de vigilar les persones amb malalties cròniques doncs el cafè pot ser dolent per elles. Hem de tenir en compte, que avui en dia hi ha moltes begudes que porten cafeïna. Això vol dir que potser prenem poc cafè, però prenem molta cafeïna per una altre costat.